Turunduskampaaniad 2020

16.06.2020
Tallinna turismiturunduse eriolukorra aegne ja järgne kommunikatsioon jaguneb 3 etappi.

I etapp 15.03-17.05: Tallinn puhkab

Hoidsime igapäevaselt suhtlust üleval Visit Tallinna sotsiaalmeedia kanalites. Oluline oli pakkuda aktuaalset sisu nii sõnas kui pildis ja hoida õiget suhtlustooni. Sõnum oli, et Tallinn puhkab ja et enam kui 800 aastat vanal Tallinnal on kannatust külaliste ootamisel. Jõudsime oma postitustega sotsiaalmeedias enam kui 1 miljoni inimeseni, kaasatus oli läbi eriolukorra aja väga hea, saime rohkelt positiivset vastukaja ning usume, et Tallinn on paljude jaoks reisisoovinimekirjas.

II etapp: 18.-31.05: Tallinn avaneb

Selles faasis muutus sõnum ja hakkasime rääkima, et linn avaneb. Suhtlesime nii eesti, vene kui inglise keelt kõnelevate tallinlastega. 
Kommunikatsioon toimus läbi sotsiaalmeedia. Eriorukorra lõpuks valmis video, kus erinevate Tallinna muuseumide ja atraktsioonide uksed kutsuvalt avanevad.
Visit Tallinna ja partnerite sotsiaalmeedia postituste ja reklaamide kaudu jõudsime kokku 515 931 näitamiseni (reach: 322 812).

III etapp: 01.06-31.08: Tallinn on avatud

Kommunikatsioon on suunatud tallinlastele, eestimaalastele, lätlastele, leedukatele ja soomlastele. Samas jälgime olukorda muudes riikides ning oleme valmis turundustegevusteks ka teistel sihtturgudel koostöös lennufirmade, online-portaalide ja EASiga.
Valminud on eesti-, vene-, soome- ja ingliskeelsed videod, mis kutsuvad Tallinna avastama. Videoid saavad oma turundustegevustes kasutada kõik soovijad alates laevafirmadest kuni hotellideni. Visittallinn.ee lehel on rohkelt sisuartikleid, mida turundatakse läbi erinevate kanalite.


Lisainfo: Helena Tšistova-Pohlak, helena.tsistova-pohlak@tallinnlv.ee