Strateegiakeskus toetab konverentse, mis toimuvad ajavahemikus 1. oktoobrist kuni 30. aprillini, kuna toetuse üks põhieesmärke on hajutada turismi hooajalisust ning julgustada korraldama üritusi turismi madalhooajal. Periood mai algusest kuni septembri lõpuni on puhketurismi kõrghooaeg Tallinnas.
Strateegiakeskus peatab taotluste vastuvõtmise, kui linna eelarves keskusele toetuse maksmiseks ette nähtud summa saab täis. Taotlused, mis on esitatud pärast toetuse maksmiseks ette nähtud summa täitumist, jäetakse läbi vaatamata ning tagastatakse taotlejale.
Kuna toetuse andmise üks põhieesmärke on suurendada Tallinnas ööbivate välisriikidest pärit konverentsituristide arvu ja seeläbi ka turismitulusid, antakse toetust kohapeal toimuvate ja füüsiliselt kohal olevate osalejatega konverentside tehniliseks teostuseks. Konverentsil võib olla ka hübriidelement, kuid selle tehnilist teostust ei toetata.
Toetatakse teenuseid, mille tulu jääb Eestisse. Kui esineja on pärit välisriigist ja tema tulu liiguks Eestist välja, siis see teenus pole abikõlblik kulu.
Tingimustele vastavaid taotlusi hinnatakse kolme hindamiskriteeriumi ning nendele antud osakaalude ja väärtuspunktide alusel. Tulenevalt hindamiskriteeriumitest ja -metoodikast saavad suurema toetuse pikemad ja suurema välisdelegaatide arvuga erialaühenduse konverentsid, mis toimuvad turismi madalhooajal jaanuarist märtsini. Mida vähem delegaate, mida lühem üritus ja mida lähemal on konverentsi toimumise aeg turismi kõrghooajale, seda väiksem on toetus.
Toetus makstakse välja 21 päeva jooksul pärast aruannete kinnitamist.
Toetuse andmise otsuse võib kehtetuks tunnistada või seda muuta, kui konverentsil osales taotluses esitatust palju vähem välisdelegaate ning see ei olenenud rahvusvahelistest või riigisisestest piirangutest. Väljamakstavat toetust võib vähendada proportsionaalselt abikõlblike kulude tegemist tõendavatest dokumentidest tulenevatel alustel ja/või muudel olulistel asjaoludel.
Sisuline osa tähendab ettekandeid ja loenguid konverentsi peamises toimumiskohas. Sisuliseks osaks ei loeta näiteks õppereise.
Määruse § 5 punktis 1.3 esitletud abikõlblike kulude loendis on öeldud, et abikõlbulikud on Tallinna linna kui konverentsi toimumise sihtkohta reklaamivate turundusmaterjalide (trükised, videod, digitaalsed vahendid jms) kulu. Sellest lähtuvalt on video kulud abikõlbulikud juhul, kui video tutvustab Tallinna, kui konverentsi sihtkohta, suunitlusega rahvusvahelisi delegaate Tallinna konverentsile osalema kutsuda. Selles valguses ei ole abikõlbulikud videod, mis on loodud konverentsi toimumise ajal või selle järgselt (nö. aftermovie).