Positiivne kuvand ja rahvusvaheline tuntus
Suurendame Tallinna rahvusvahelist tuntust kommunikatsiooni ja turundustegevusega strateegilistel sihtturgudel ja olulistele sihtgruppidele.
Näited meie tegevustest selles suunas:
- loome värsket, atraktiivset sisu (artiklid, fotod, videod) nii Visit Tallinna kanalites jagamiseks kui ka kõigile teistele kasutamiseks
- hoiame Tallinnas toimuvaga kursis ligi 200 000 Visit Tallinna sotsiaalmeediakanalite jälgijat
- esindame ja tutvustame linna rahvusvahelistel kontaktüritustel
- võõrustame rahvusvahelisi reisikorraldajaid, ajakirjanikke ja mõjutajaid
- korraldame turunduskampaaniaid
- aitame tuua linna rahvusvahelisi konverentse, seminare ja muid ärikohtumisi
Vaata lähemalt, mis on
Tallinna peamised müügiargumendidKülalislahke sihtkoht ja meeldiv linnakülastus
Külalislahke sihtkoha arendamise ja turismiinfo kättesaadavusega luuakse tingimused meeldivaks külastuselamuseks. Turismisihtkohta arendatakse kohalikku kultuuri, keskkonda ja kogukonda väärtustavalt ning ettevõttele ja sihtkohale majanduslikku kasu loovalt. Sisukale, pikale, mugavale, kestlikule ning kogukonnale väärtusi loovale külastusele inspireeritakse läbi turundustegevuste, mitmekesise info jagamise ja teenuste tutvustamise ning vahendamise.
Selles suunas kuulub meie peamiste tegevuste hulka:
- aktiivne koosloome külalislahke turismisihtkoha arendamises koos linna ja riigi erinevate ametiasutuste, organisatsioonide ning ettevõtetega
- Tallinna turismiandmete ja statistika koondamine, analüüsimine ja jagamine
- enam kui 2 miljonit külastust aastas saava Tallinna ametliku turismiveebi visittallinn.ee haldamine viies keeles
- külaliste vastuvõtmine vanalinna tuiksoonel asuvas Tallinna Turismiinfokeskuses ja päringutele vastamine nii telefoni, e-posti kui ka sotsiaalmeedia vahendusel
- linna külalisele ja elanikule mõeldud muuseumide ja vaatamisväärsuste külastuskaardi Tallinn Cardi pakkumine