Tallinna Strateegiakeskuse ettevõtlusteenistuse turismiosakonnal on kolm peamist tegevusvaldkonda:
Sihtkoha tuntus
Suurendame sihtkoha tuntust siseriikliku ja rahvusvahelise kommunikatsiooni- ning turundustegevustega, mis on suunatud strateegiliselt olulistele sihtturgudele ja sihtgruppidele. Loome inspireerivat visuaalset- ja tekstisisu, millega toome välja Tallinna mitmekülgse eripära. Osaleme ka rahvusvahelistel turundusüritustel ning loome kontakte turismiprofessionaalidega nii kodumaal kui välisriikides, et kasvatada Tallinna sissetuleva turismi mahtu.
Meie eesmärk on tekitada huvi Tallinna kui sihtkoha vastu ja inspireerida Tallinna külastama.
Linna avastamine ja meeldejääv külastuskogemus
Usume, et nutikad lahendused aitavad maksimaalselt eksponeerida ja kogeda Tallinna rikkalikku ajaloo- ja kultuuripärandit. Paneme oma tegevuses rõhku sellele, et turismiinfo oleks hõlpsalt ja mitmekülgselt kättesaadav ning personaliseeritud. Samuti on meile oluline, et linn oleks ligipääsetav igas vanuses ja erinevate liikumisvõimekusega inimestele.
Meie eesmärk on tagada Tallinnas võimalikult positiivne külastuskogemus ja edendada Tallinna kui külalislahke sihtkoha kuvandit.
Jätkusuutlik turismiarendus
Mõistame, et turism peab olema keskkonda, kohalikku ajaloo- ja kultuuripärandit säästev ning kohalikule kogukonnale väärtusi loov. Usume, et kohalikud turismiteenuse pakkujad peavad olema keskkonnateadlikud, tundma universaalse disaini ning vastutustundliku ja kestliku ettevõtluse põhimõtteid ning rakendama neid teadmisi turismiteenuste arendamisel. Töötame selle nimel, et turismi külastuskoormus oleks eri piirkondade vahel hajutatud.
Meie eesmärk on arendada Tallinna turismi järgides kestlikke põhimõtteid ja toetada seeläbi kohalikke kogukondi ning keskkonnasäästlikke tegevusi.