Soome on Tallinna turismi jaoks kõige olulisem välisturg. Et jõuda Soome ajakirjanike, sisuloojate ja võimalike külastajateni, tuleb mõista nende ootusi, kasutatavaid infokanaleid ja seda, kuidas nad teavet otsivad.
Tallinna turismiosakond korraldab infoseminari, mis annab praktilisi tööriistu, kuidas kujundada oma kommunikatsioon Soome sihtrühmadele mõjusamaks ning suurendada ettevõtte või organisatsiooni nähtavust põhjanaabrite infokanalites.
Millal: Neljapäeval, 29. jaanuaril 2026 kell 9.00–12.00
Kellele: Tallinnas tegutsevatele turismiettevõtetele ja -organisatsioonidele, kes soovivad parandada oma kommunikatsiooni ja nähtavust Soomes
Kus: Kaasamiskeskus Avalinn, Vabaduse väljak 10, Tallinn
Keel: Seminar toimub osaliselt inglise keeles
Osalustasu: Tasuta
Osalejate maksimaalne arv: 30
Registreeru infoseminarile hiljemalt T 20.01.2026 selle lingi kaudu.
8.30 Kogunemine ja hommikukohv
9.00 Tere tulemast – Helena Tšistova-Pohlak, sihtkoha tuntuse valdkonnajuht
9.05 Muuda oma teenus uudiseks: kuidas jõuda Soome ajakirjanike ja mõjutajateni –Thea Ekholm, ajakirjanik ja ettevõtja (esitlus inglise keeles)
Pärast ettekannet tead rohkem:
10.15 Sirutuspaus koos kohvi ja vastlakuklitega
10.30 Digitaalne PR turismisektorile tehisaru ajastul – Anita Jarrah, ettevõtja, SEO- ja meediakonsultant (esitlus inglise keeles)
Pärast ettekannet tead rohkem:
11.25 Tallinna turismiosakonna turundustiimi kogemused ja soovitused Soome turul / Silja Hurskainen, turundusspetsialist
11.45 Küsimused ja päeva kokkuvõte
12.00 Infoseminari lõpp
Thea Ekholm
Thea Ekholm on üle 20-aastase kogemusega kommunikatsiooniprofessionaal ja ajakirjanik. Ta on elanud Eestis kümme aastat, siin ringi reisinud ning kirjutanud Eestist tuhandeid artikleid. Thea töötab väljaande Helsingin Uutiset Tallinna korrespondendina ning kirjutab vabakutselise ajakirjanikuna ka mitmele muule väljaandele. Ainuüksi 2024. aastal loeti tema Eesti-teemalisi lugusid meediagrupi Keskisuomalaineni väljaannetes üle 4,2 miljoni korra. Pika kogemuse põhjal teab Thea täpselt, millised teemad Soome ajakirjanikke kõnetavad ja mis peaks pressiteates esile tõusma. Ta on ka PR- ja meediaettevõtte Storytold OÜ asutaja.
Anita Jarrah
Anita Jarrah on meedia- ja turundusvaldkonna ekspert, kellel on laialdane kogemus nii Soome kui ka Eesti turul. Aastate jooksul on ta tegelenud sisuloome, partnerluste, brändiarenduse ja müügiga, aidates ettevõtetel tugevdada oma nähtavust ja kommunikatsiooni. Anita on teinud koostööd Soome reisimeediaga TopTravels, mille sisu ilmub ajalehtedes Helsingin Sanomat ja Hufvudstadsbladet. Täna keskendub ta digitaalsetele PR-lahendustele, turuinfole ja tehisarul põhinevatele tööriistadele, mis toetavad ettevõtteid rahvusvahelisel laienemisel ja veebinähtavuse parandamisel.
Silja Hurskainen
Silja Hurskainen on Soomest pärit turundusspetsialist Tallinna turismiosakonnas. Oma töös keskendub ta eelkõige Soome turule ning hoolitseb selle eest, et Soome reisikorraldajad, meediapartnerid, mõjutajad ja lõpptarbijad teaksid, mida Tallinnassa tapahtuu. Silja vastutada on muu hulgas pressi- ja FAM-reiside korraldus, koostöö Soome mõjutajatega, soomekeelsed uudiskirjad ning Soome turule suunatud veebiseminarid. Enne turismiosakonnas tööle asumist on Silja töötanud muu hulgas tegevtoimetajana turismiväljaandes The Baltic Guide ning kommunikatsiooni- ja turundusvaldkonna ettevõtjana.