Tallinna Strateegiakeskuse turismiosakond on sihkoha arendus- ja turundusorganisatsioon (destination management organistation) ehk DMO.
Tallinna Strateegiakeskuse turismiosakonna kestliku turismiarenduse põhimõtted lähtuvad Tallinn 2035 arengustrateegiast. Oleme teadlikud oma vastutusest ja kohustusest juhtida ja arendada Tallinna linna turismitaristut nii, et säiliks väärtuslik kultuuripärand ja elukeskkond järeltulevatele põlvedele ja Tallinna külastajad saaksid osaks kvaliteetsest teenusest ja elamusterohkest külastusest.
Selleks on koostatud peamiste arengusuundade kava aastateks 2023-2026, milles on kirjeldatud turismiarenduse eesmärke, tegutsemise põhimõtteid ja koosloomes osalejaid. Kirjeldatud on ka peamised väljakutsed ja globaalsed trendid, mis mõjutavad meie turismi ettevõtluskeskkonda.
Tallinna Strateegiakeskuse turismiosakonna tegevused kestlikuks turismiarenguks:
Tegeleme jätkuvalt strateegia ja arengudokumentide täiendamisega, lähtudes andmetest ja uuringutest, mille eesmärk on kirjeldada turismivaldkonna sotsiaal-majanduslikku ning keskkonna-alast mõju. Loome lisandväärtust oma töötajatele, partneritele, kogukonnale ja ühiskonnale.
Tõstame enda ja turismivaldkonna ettevõtete teadlikkust kaasaegsetest trendidest, jagame oma teadmisi ja kogemusi, et tõsta teadlikkust jätkusuutlikust turismiettevõtlusest ja keskkonnajuhtimissüsteemidest.
Lähtume oma osakonnas Tallinna linnavalitsuse ja Tallinna Strateegiakeskuse keskkonnapõhimõtetest ja keskkonnateadliku töötaja meelespeast.
Aitame kaasa keskkonnasõbralikke ürituste ja sündmuste korraldamisel ning järgime keskkonnahoidlike hangete tingimusi.
Turismiosakonna tegevuse hindamisel kasutatakse Global Destinations Sustainable Index'i hinnangut ja soovitusi.